Ridit

Otto har jag ridit ut en så länge. Han hade energi så det räckte och blev över. Red ut i en timma om inte mer. Men vi kom till ett ställe där de har kossor och han aldrig sett det innan och ist för att bråka med han så hoppade jag av och gick bredvid. Sen hoppade jag upp och då var han som vanligt.
För när vi kom till kossorna var det som att sitta på en tickande bomb?!

Men min lillasyster My, red ut Zack med sin kompis Tilda, som red Lana. Hängde du med?
Jag vet inte hur det har gått men min lilla Zack sköter sig alltid. My och Tilda skulle fixa stallet där borta medans jag och Emily tog det stallet här hemma.

Nu ska jag ut och skritta ut UbbeHubbe!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0