Ridning nästa

Kom hem från skolan för en halvtimme sen. En rikigt bra skoldag med mycket skratt.
Degade på stan med Disa, Elliot och Luka. Underliga barn det där. Var sen med Luka och Elliot på terminalen för att Disa skulle dra hem. Satt sen och pratade med roligt folk på bussen. 
Denna dagen behövdes. Och ni ska veta att ni betyder, mina finfina vänner!

Övrigt så ska jag rida Ubbe, Zack och Cindy. Får se när jag uppdaterar. Är så himla trött på kvällarna att jag knappt orkar stå upp så får helt enkelt se. Hoppas ni har haft en bra dag hittills för det har jag haft!

/jenny

Kommentarer
Postat av: Disa

bäst är du jenny<3

2011-09-19 @ 19:05:52
URL: http://disagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0