R.I.P!

Vi har delat så många vackra minnen tillsammans...
Vi har delat både glädje och sorg...
Vi har vandrat i både ur och skur...
Vi har vandrat på gator och alltid sätt snyggast ut...
Vi har flirtat med många killar ^^
Vi har aldrig svikit varandra...
Men nu:
Nu måste jag lägga dig på hyllan, det kommer bli svårt.. svårt att försöka glömma dig .. men vet ni? . jag kommer aldrig kunna glömma er..
Nu måste jag hitta någon som er .. men vet ni? , det kommer jag aldrig kunna .. för ni var så jävla perfekta, ni satt som en smäck , som hand och handske?
Nu måste jag leta vidare..
Nu måste jag gråta och skratta utan dig ...
Men jag kommer aldrig , aldrig någonsin glömma er .. mina underbara .......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Solglasögon ...

Söndriga , och helt värdelsösa ,,, om ni bara hade hållt ? ..R.I.P , låt oss ALLA ha en tyst minut ..
But life goes on ?
japp .. eller så gör den det inte :'((
mera update på g ;)
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0