Tävling 4/9 Lilla Edet

Tävling i Lilla Edet med Ubbe idag.

LB:n -  rev jag sista i grunden. Han lyfte inte riktigt på sina 'tassar' men resten av rundan var kanon.
LA:n - detta var en acumulator (stavning) med 10 hinder med 12 språng. Alltså 2 kombinationer.
Han svarade fram och han hoppade otroligt fint och allt flöt verkligen på och vi kom perfekt på alla hinder. Klarade båda kombinationerna varav en var super kort med räcke - räcke.

Tog inte så snäva svängar utan körde med galoppen och hållde ett flyt. Men kom 5:a med världen bästa.

Inga bilder idag då jag inte hittar sladden någonstans ?!
Men äldre bilder kommer upp här:


du är allt för mig, min fina pojk. Du är verkligen allt!
/jenny

Kommentarer
Postat av: molnigt

det var en A0:a

2011-09-04 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0