Tävling, Gäsene DM

Nu på Lördag är det DM i Gäsene om jag minns rätt. Det blir bar Ubbe som åker med för min del då min syster har tagit över Thistle.
Emily ska ta med sig sina 2 B-ponnys.
Tror jag fjäskar med mig en kompis i lastbilen, då det blir så mycket roligare att åka på tävling med roliga kompisar.

Men Ubbe ska gå LB och LA. Och i LA:n tror jag det var A:B1. Jag har ingenaning om vad det heter helt ärligt men det är iaf en grundomgång och om är nolla där är det en omhoppning och om man är nolla där och det är fler som är nollor blir det en till omhoppning som avgör allt.
Sen kan ju allt avgöras på den första omhoppningen osv. Men jag hoppas att Ubbe är på bra humör. Får se hur han känns idag då det avgör lite till helgens känsla.

Men min finfina bebis gör alltid sist yttersta så det blir ingen problem för han!

du är den stjärnan som lyser klarast på himmelen!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0