toughts

You be my dream and I be someone you never knew.

det gör ont att inse sanningen men det gör mer ont att inse att jag måste gå framåt för det är där jag är lycklig.
kan inte längre göra uppoffringar för dig, hur gärna jag vill göra allt för dig så behöver jag få ett stopp.
en del av mig kommer alltid att älska dig, medans den andra delen kommer alltid ha en fråga som aldrig kommer få ett svar; hur kan du begära så mycket från en som inte har det du vill ha?

Jag har en väldigt mycket tankar i mitt huvud och väljer att skriva ner dem. Just för att kunna släppa det och sen återgå till verkligheten.
Publiceras i 'åsikter' om ni vill läsa de.

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0