urdålig uppdatering

Jag är verkligen jätte ledsen för dålig uppdatering men vart med Jasse hela helgen. Vi har som vanligt haft riktigt kul och det har blivit sena nätter.. Kollat på film och haft chill. Jag är riktigt trött och vill bara sova innan jag rider men samtidigt är jag riktigt ridsugen så ska ut och rida första hästen idag.

Ska rida så många som möjligt idag och sen får vi se hur mycket jag hinner med. Men ska sätta mig vid datan senare ikväll och fixa lite tidsinställda i någon vecka varje dag så ni får något att läsa när jag är i skolan. Hade det funkat?

Nu ska jag byta om och se vad hästarna har att erbjuda idag. Tror att det blir uteritt för alla hästarna idag då det för engångsskull är bra väder på flera dar.

dags att uppdatera min webcam... dålig kvalite x2!
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0