världen bästa bästis

Titta vad jag hittade på min bästis blogg. Tryck HÄR

Jag kommer aldrig kunna sätta ord på hur man jag saknar den tjejen. Hon är en jag verkligen kan snacka ut om allt mellan himmel och jord. Och som hon sa så ger man inte upp såna vänner. Vi har aldrig någonsin bråkat/tjafsat.
Det sa bara klick mellan oss och jag ångrar aldrig aldrig att jag blev vän med henne. Hon är en del av mitt hjärta, en del av mig.
Det kommer aldrig finnas ord som kommer kunna sätta betydelse på hur mycket tjejen, min underbara vän betyder för mig. Jag vet att du kommer gå långt, jag vet att du kommer finnas vid min sida precis som jag kommer finnas för dig.
Jag avslutar detta inlägg med att säga detta;

jag älskar dig bästis, no matter what! <3


du är världsklass Amandis!
/jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig mäst jennypennypäronskrutt<3<3

2011-09-28 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0