14/4-12 Östadkulle -Zack

Min Zackis var nolla i LB tre gånger om idag.

Redan när jag satt upp på honom så var han väldigt fin och mycket framåt. I förklassen var han väldigt fin men hoppade av lite väl stort = jobbigt på sista hindret i omhoppningen. Men han grejar det och vi får en tredjeplats. Duktig var han! Jennifer var där och lånade ut sin hjälm till mig, så var snygg idag ;)

Blev uttagna till laget och gick ut som första ryttare. Vi var såklart nolla ;) Emily vägrade ut sig, Thistle var helt knäpp idag. Allis och Malin var nolla = omhoppning.

Kände av att han var trött nu så hoppade knappt något på framhoppning. Såg till att han gick fram för skänkeln och tog räcket och oxern en gång var med en kortare sväng. Och på omhoppningen var han sååååå duktig! Vi nollade och det blev en vinst. Blev ganska chockade faktiskt men vi hade ett flyt och min häst var/är grym!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0