22/4-12 Alingsås - Palett

ÅÅÅHH min fina tjej. Massa Nääsare var på plats och hade hand om cafet. Så goa tjejer!

Första klassen gick i 110. Kruse hade byggt banan, vilket var en väldigt rolig bana. Lite teknisk men inte för svår - Love it!
Palett var på humör idag, pigg och riktigt glad. Även om vi inte har vart ute speciellt mycket så är jag otroligt säker på 110 nu. Så chansade idag. Och min häst svänger på en 5-öring - tro mig!

Men det var en lång bana och omhoppningen var från ena långsidan till den andra men Palett var nolla och svände bra. Det blev VINST!!

Och sen var det då debuten i 120 med henne. Ett hinder var läskigt stort och brett. Men jag bet ihop!
Palett sparkade mer i denna klassen och stod emot men kom igång senare. Målet var att få en nolla och en säker runda. Tror ni inte att hästen gör en dubbelnolla i 120?
SÅ jäkla grym!
Jag är mer än nöjd.
Tror detta kommer bli ett bra år, helt sinnessjukt bra år med fantastiska hästar!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0