Funderat lite med bloggen

Från alla första början när jag började blogga, inte på kellyochjenny utan någon långt bak i tiden så ville jag verkligen ha en super mega stor blogg, men vem ville inte det?
Nu vet jag inte om jag bloggar för att få en stor blogg. Ni läsare är pluset liksom, jag ser detta som en större variant av en dagbok, fast utelämnar mer grejer än vad ni anar. Jag skriver ner träningar hur det gått för att kunna titta tillbaks och känna,"fan vad fin han har blivit"

Ni fattar?

Sen om en träning har gått piss, då säger inte jag det rakt ut. För jag vet att den har inte gått piss även om det har känt så. Jag är inte helt ärlig här. Okej, det var fel ord. Jag är ärlig till 110% men jag kan ibland inte sätta ord på mina känslor och hur jag ska uttrycka mig, därför ser jag detta som en stor, träningsdagbok. Man utvecklas ju så otroligt mycket genom åren och sen kunna blicka tillbaks och se sin outfit man tyckte var sååå snygg är groteskt ful...

Hänger ni fortfarande med?
Nu ska jag avrunda inlägget men jag bloggar somsagt inte för att få en storblogg. Även om jag hade pallat trycket så anser jag att det inte är lika kul. Haters kommer alltid finnas, även på mindre bloggar. Men ju större blogg man får desstumer, jag vet inte. Press får man! Jag vill inte känna mig tvungen till att blogga, utan bloggar när jag känner för det, när jag har något att berätta. Så nu vet ni hur jag tycker om bloggen, jag kommer blogga ihop med Kelly så länge vi båda tycker der är kul och vill blogga tillsammans!

kram alla läsare, /Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0