Visste ni ...

- Jag blir aldrig höjdrädd på hinder.
- Jag ska förmodligen gå över på storhäst, pga min längd.
- Jag tyckte min mobil var jättekul första dagen. Nu smsar/ringer/ jag & lyssnar på musik - endast!
- Jag har svårt att lita på folk
- Jag kan överdriva saker och ting för mycket ibland, men erkänner sen att jag drev med dem ;)
- Mitt bästa resultat med mina hästar är;
* Vinst i LC och nolla i LB+5 debuten med Zack
* Vinst i LC+5 och nolla i Lb+5 debuten med Cindy
* Vinst i LA debuten. Andra placering i MSVB med Ubbe.
* Vinst i 110 med Palett.
(drog lite snabbt)
- Jag gör detta testet för att ni ska läsa detta.
- Jag borde egentligen städa när jag skriver detta men gör tyvärr inte det.
- Jag är antifalska människor, hatar dem!
- Hästarna är en väldigt stor del av mitt liv, men inte hela mitt liv.
- Jag har s.k vänner som tror att vi är tajta men faktum är att jag bara vill bli av med dem. (Elakt men usch för klängiga människor)
- Jag gillar er bloggläsare!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0