9 augusti

Dagarna som vart har jag tillbringat med Mi. Vi har kollat film, handboll (och Mi satt och snacka om att Kim Andersson är såååå himla snygg, ja nu vet ni det) ridit och haft flera konstiga girltalk + skrubbat boxar.
 
Hästarna har vart jättefina. Red Otto i paddocken med bommar och lite småhinder. Han var väldigt fin för att gå över bommar efter flera veckor på bete. Palett har lyckats med få skon helt fel (trampat) så den satt helt konstigt men den är av men hon får sova inne tillsammans med Otto.
 
Jag vill även säga att jag nu börjar känna suget till gymnasiet. Att detta är en heeelt nybörjan. Ett bra första intryck är ett måste ;) Haha, nej men jag ser verkligen framemot det. Dock lär jag ångra det efter någon vecka i skolan, menmen..
 
Och jag ÄLSKAR verkligen PRETTY LITTLE LIARS, efter VAMPIRE DIARIES såklart. Men ååh, har suttit hela dan och bara kollat. Och jag har hela 2 och en halv säsong kvar, love live. Så ska fortsätta kolla nu., Ni får ha det så bra så kommer jag tillbaka senare eller imorgon!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0