Det är som det är..

Hejhej bloggen..
Nu är Prinsen ute på Hastnet.se.. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle bli ledsen över att fått ut han.. Men igår inträffade det.. jag föll för ponnyn... Jag vet inte om det är normalt? haha KLART det är normalt! Vilket barn eller vuxen skulle falla för han! Han är helt enkelt vad man kan önska sig hos en ponny! Snäll, posetiv till arbete, mysig osv .. HAN är bara kingen lxm ;)
Men även då vi ska sälja hen med bums så kommer JAG se till att han få det hem han förtjänar! Ingen liten/stor skit ungen ska komma och tro att man kan göra vad som hellst med han!
Jag vill hellst att han ska komma till ngn som verkligen e intresserad av att lära känna han och som är villig att lägga massa krut på just HAN. Inte vara sån som tröttnar efter ett halvår! (dock tror jag inte man gör det med han vid sin sida! 
 
Men tänkte dirketlänka er till just hans annons så kan de som är intresserade kolla och läsa mer om han och dessutom kolla på dee splitternya filmerna på han! ;*
 
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=640843&inriktning=7&typ=12
 
Tryck på den! Lovar att ni verkligen inte blir besvikna! Han är ilf värd ett samtal för mer info?
 
 
 
xoxo
//Kelly
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Synd att man inte ska köpa ponny!!!... :(


Svar: Ja :( Han är verkligen världens BÄSTA! ;')
Kelly & Jenny

2012-08-15 @ 14:55:20
URL: http://ekbergochwinbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0