First day

Var på Liseberg med familjen och Anna igår. Så roligt, verkligen :)
Åkte tåg till Lerum där Annas pappa hämtade upp mig och henne. Så åkte vi till Ica för att köpa lite hårfärg, likamed att jag är lite brunare i håret nu!
 
Sov hos Jasse och vi färgade håret imorse(!), duktiga var vi. Första dagen i skolan, nytt ställe, ny klass. Inget speciellt så, utan ganska trevligt och roligt faktiskt. Ett ganska sjukt schema dock, men vi ska få ett nytt för varje vecka i några veckor.. Segt! Men imorgon börjar jag klockan 11. Så ska rida hästarna innan det för kommer komma hem sent och dessutom behöver jag fixa lite grejer osv. Men nu ska jag ut och rida för hängde med mamma till maxi så kom hem senare än vanligt. Men vi hörs sen!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0