Hola, comó estas?

Hallåå bloggen! Har nu tagit in 5 hästar och 3 sover ute. Nu lyssnar jag på musik, precis bäddat sängen: Vuxenpoäng ;) Nejmen ville bara skryta lite.
 
Har även fått reda på vilka som kommer gå i min blivande klass. Hihi, några namn känner man igen. Och dessutom så känner jag halva gänget som ska börja där. Haha, min mamma och jag gick igenom några och den och den lekte jag med när jag var mindre osv. Inget jag visste, men återstår att se. För jag har inget minne utav någon av dem, wooops!
Have a good sleep, i'm gonna watch GLEE! Natti!
/jenny

Kommentarer
Postat av: Jennifer

EEEY; HUUUUUUR??????

2012-08-16 @ 23:09:14
URL: http://ekbergochwinbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0