Im in polen bitch! -Get your hands up!

HEJHEJ :D
¨Heeerrrreeeee, inte haft en data på näääästan hela fucking lovet :O OMG och inte heller vill min mobil funka med blogg.se? GAH men kanske blir bätte när skolan börjar igen ;)
Just nu är jag faktiskt i Polen hos min pappa :D
Bra lagom bortskämmd e jag, under mina dagar har jag hunnit shoppa lite faktiskt!
*6 st T-shirts från ''New Yourkers* (stavning)
*Tre par trorsor
Och sist men inte minst så ska jag få ett par Converse och ska dessutom åka till Polens huvudstad på onsdag och shoppa :D :D
 
När jag varit här har jag inte bara fått kläder, nej nej masa onyttigt ;) känner mig smäll fet med tanke på att jag brukar träna två timmar om dagen 24/7 ;)
 
På torsdag åker jag hem igen till kalla Sverige, och lämnar bakom mig 32 graders värme *suck* BUHU!
Nej men kolla?
110 cm och hon gör det som inget? ;)
En nolla och jag, VI är kvalade tilll MSV? :D Habbibbih det går bra nu! ;)
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0