Inför helgen!

Hejhej alla goa!
Idag har jag hunnit med en massa faktiskt :D
*Kl halv åtta ringde klockan och jag åkte med bussen halv nio till trollhättan, sedan vidare till vänersborg där jag var hos tandläkaren.
*Kl halv elva åkte jag med bussen från vänersborg till trollhättan.
*Kl tjugoöver elva åkte jag från trollhätta till Göta. (där jag bor)
*Gick hem och städade rummet.
*Bytte tbx till mitt gammla rum.
*Kollade lite på datan..
*Klippt gräset i tyyp en och en halvtimma!
-Snart ska jag äta lite lunch..
-Sedan ner och rida Rojsan.
-Sist men inte minst dressyrträna kl åtta! GÖÖÖTT
+ABSOLUT SITSA SAKEN!- välja kläder för första dagen på skolan, och duscha osv...
 
 
aaaaaaah nu vet ni ju HELA dagen :D
 
Inför helgen har jag faktiskt tagit det STOOOOORRAAA beslutet att.... låna ut Rojsans snygga JW shabrak till.... till PRINSEN! GAAAAH! ;D
hhähähähähäh- trodde ni inte vaaa?
AAh han ska få låna det så matchar vi mycket bättre (Y)
 
Dagens outfit! ;*
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0