Ingen bra rubrik

Vart iväg och hoppa en CR med bjässen Fortini idag. Handlar ju mest att han ska få rutin, han är ju bara 5.
I 90 var han väldigt pigg och det var mycket fart (ovanligt) Men jag antar att det är det han behöver när han ska hoppa. I slutet av allt ska han såklart hoppa på styrka men somsagt, inte gammal och innan dressyrhäst.
Men fick ett ner i denna klassen, kom ur sväng och bakdelen hängde inte riktigt med.
 
i 1m var vi nolla. Och han hoppa lika fint här. Han börjar verkligen fatta att han ska lyfta på tassarna. Så nu finns det hopp för den f.d dressyrhästen ;))
 
Red Otto och Palett i sommarhagen. Ingen av dem var roliga idag. De vila igår och kan då haft extra energi idag. Men man måste alltid ha såna pass för att man ska bli bättre. Har även jobbat osv hos Åsa.
 
Och Sverige levererar bra nu, i ridsporten. Dock hade ju Jens 8 fel men Henrick och Rolf var ju nolla och Lisen hade 4 fel. Tycker inte om henne speciellt mycket faktiskt. Hon har en väldigt fin häst men man kan verkligen inte jämföra henne med de andra i laget. Lite för mycket hej kom och hjälp mig ;) Nejmen idag gjorde hon en riktigt bra insats. Satsade gärnet på att komma runt, underbart! trots att hon hade ont överallt, äkta ryttare!
 
Nu ska jag kolla på film, ha det bra. Min månad kommer bli riktigt kul! :DD
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0