Kingen levererar!...


Idag! -aaah IDAG, var fanemej den BÄSTA ritten med prinsen NÅGONSIN!
Redan när jag började rida fram märkte jag att han var jävligt med på noterna asså! Han tvärnitade när jag ville att han skulle stanna, och stack nästan när jag tryckte på han i gallopen! Helt amazing feeling!
På frammhoppningen så visade han sidan som vi faktiskt ALDRIG sätt av han! Han var hög och fin och med fina bakben? -Men komigen? Fina bakben? Prinsen? WHATT?
As coolt ju!
Så ilf, det var en A:0 'a vilket var ''om hoppning redan från start!'' Och ni fattar,  Han barar sken inne på banan! Från femma ner till en sjunde placering! Sjukt vad nöjd jag är! Inte heller var det ''dåliga'' ryttare med idag, jätte fina hästar och duktiga ryttare! helt sick! Så aaaaa en SJUNDE PLACERING för oss i L.B! (bra för att vara han!)
I L.A var det skit i sadeln, jag hade lixom ingen ork kvar i benen och det kännde jag redan på framhoppningen, så jag hade inga höga förväntningar- MEN ändast åtta fel trots allt? :D Sjukt nööööjd mina läsare säger jag bara!
 
Occcccch ska bara säga att jag är en jäääääkel på att spå frammtiden! Jag sa till fanny innan hon skulle starta L.B idag att-''aaaah och jag veet att du kommer vinna, bara så du vet'' Och gissa? HON VANN! HÄ>HÄHÄHÄHÄH bästa jag ^^ ojj menar bästa Fanny ;)
 
Säger bara en sak.. ''Kommer göra ont när du lämnar oss en dag...'' -lixom bara kolla på dig? Sötassteee! ;*
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0