Klockan är 11 och jag är klar

Nu är jag klar för dagen med hästarna.
Otto
Skritta jag ut en runda i skogen. Han tränade ju igår så skrittade endast.
Palett
Igår red jag ut Palett en jättekortis, bara för att känna hur hon var. Inga problem alls så idag red jag längre men endast på vägen i en mycket lågform men aktivt. Skrittar henne bara nu.
Cindy
Red jag i hagen precis eftersom hon har tappat skor men hon måste hållas igång då ev. tävling för henne i helgen. Men hon skötte sig prima, väldigt bra faktiskt. Men vi ville väl gå ut ur hagen på olika sätt. Hon på snisken, hoppa lite, studsa lite till medans jag bara ville gå rakt fram. Men efter någon minut så gick det alldeles utmärkt.
 
Nu ska jag tända en eld och hoppa i duschen. Sen väntas Liseberg med familjen och Anna, (om hon är vaken) Sen vet jag inte om jag åker hem tidigare med Anna då jag ska till min andra fina vän, Jasse. Ska se om jag kan snappa upp lite hårfärg på tillbaka vägen :D Återstår att se!
/jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0