Livet rullar på

Hästarna är verkligen jättefina just nu. Palett är riktigt fräsch, Cindy får nya skor imon (palett och otto åxå) Otto är riktigt fin han med. Hoppas detta håller. Hästarna var väldigt bra idag, lät Cindy vila så rider jag henne imon eftermiddag.
 
Imorgon börjar jag alltså 11. Ska ta halv elva tåget men nu ser det ut som att de försöker få mig åka tidigare, no me gusta! Får väl se, men ska rida Otto och Palett på morgonen, det blir försent annars om jag ska ta alla på eftermiddagen varenda dag, det blir ju inte samma ridning pga det där jäkla mörkret som kommer nu. Så gäller att rida hästar på morgonen och eftermiddagen, hur mörkt det än är :(
 
Nu ska jag leta hörlurar och lägga över musik, sov så gott!
Visste ni att om man sover med flätor/toffs under natten så sliter du inte lika mycket på håret? uh..
/jenny

Kommentarer
Postat av: ElviraB

Söt Jenny! <3 kram Elvira

2012-08-21 @ 11:05:00
URL: http://elvirab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0