Sakta men säkert

Idag blev det faktiskt bättre. Man kan prata med alla, mer eller mindre. Men idag var det en låång dag med mycket information, usch. Papper,papper och återigen papper...
 
Red Otto i paddocken idag en stund. Han var inte alls rolig, hoppa och studsa av ingenting. Ville inte alls jobba i traven, i galoppen gick det snabbt men det var bara att traggla men tro det eller ej, vi löste det hyfsat. Nöjde mig där och red ut en stund, kondition.
Cindy och jag var på en springtur, HELA 7 km på 30 km, dåligt för dig kanske men jag är nöjd. Dock helt trött i benen. Men det var så roligt att känna sig som en av de hurtiga.
 
Imorgon väntas en snabb som attan tur i stan då jag behöver köpa hörlurar och sen ska jag hoppa CR på Fortini i Alingsås. Så jag tror hästarna vilar imorgon. Och på fredag går de, rider någon på morgonen såklart då jag börjar sent.  Mer om det då. Nu ska jag ner och äta något, natti så länge!
Fortini, bjässen på över hela 180 cm..
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0