Tjo-bre"

Hejhej bloggen!
Dålig update?-JO TACK!
Har arit en MASSA med Amanda det senaste dagarna, kuull vilket av tre av dagarna har vi badat hos hennes kusin i hans jacuzzi, Men igår slog i Fa** rekordet. Fem timmar i strävk satt vi i jacuzzin! FY FARAO! Jätte kul osv men att jag ändast gick upp en gång och sträckte på benen på all den tid var INTE bra! Dessutom när jag ställde mig upp så var det inte att jag gick ngt utan vi skulle bara kolla vem som var längst mellan mig Theo och Albin... Jag förlora.. Fattar inte? dom är ju typ ett år yngre än mig ju?
aaa kul hade vi, jag Amanda Sarah, Theo, Albin , Petter , Fanny och Ibb* Stavning* HAHAHAHAHAHA vet inte om man äns stavar hans namnn så (pinsamt!)
 
Nu? aaa hmm nu ska jag nog platta Amandas hår för att fördröja tiden liite!
JUSTE btw, Nästa tävlling blir nästa helg, med Prinsen L.A- L.B, skulle egentligen haft med Rojsan men hon är lite låst i vänster sida, och dessutom har jag ju varit på så många meetings så hon får hoppa det denna gången!
 
aja mera update innom kort!
xoxo
//kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0