Uteritt

Matilda och Filippa kom upp idag. Så jag red Cindy, Matilda tog Otto och Emily red Goliat. Vi skritta ut barbacka en tur på vägen. Imorgon blir det en längre utetur och sen på lördag blir det bommar.
 
Har idag plockat grejer på gräsmattan, trimmat ner massa gräs med grästrimmern, plockat lite disk, tvättat lite, gjort ingenting och ridit. Är så lite att göra så jag vet inte vart jag ska ta vägen ;) Egentligen är det massvis som ska göras men som ja, vet inte vad som händer. Haha, nog om det.
 
På söndag ska jag till min fina och saknade vän Jasse. Lite girl time men mamma sa nu att vi kanske ska till Liseberg. Så ska smacka ihop det, eller så får Jasse hänga med. Får se vad tjejen säger :) Hästarna kan ju få sin vilodag på Söndag om det skulle vara så :P
Jaja, mer om det när vi kommer dit.
/jenny

Kommentarer
Postat av: jasmin

JAG ÅKER HEMSKT GÄRNA MED! ATMOSFEAR HERE WE COME!

2012-08-16 @ 18:15:50
URL: http://alterklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0