Working all day

Hästarna har vaccineras idag. Så jag har inte haft någon häst att rida på så tiden har gått till annat. Tvätta schabrak, skrubba box och dörrar, städat bort massa hö vid trappan, flyttat havretunnorna under trappan och sen eldat upp det gamla höet tillsammans med trasiga täcken, så nu är det borta WIHO!
Känner att jag måste vända tillbaka dygnet nu, så ikväll ska jag stänga av datan innan 11. Och sen hoppas jag på att komma i säng vid 10 när skolan börjar, jag kommer ALDRIG upp annars. Ni kan fråga min mamma... Hon blir inte så glader när jag försover mig. Så skärpning nu!
 
Eftersom ena hästgänget vaccinerades idag så blir det en lugn utetur imorgon i skogen. Ta det lugnt alltså. Nu ska jag fortsätta att inte göra något, kanske lägga upp lite Varberg bilder?
 
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0