- WATCH AND LEARN! -

Sätt på musiken till vidon - mums! -
 
Till er jä**** som ständigt säger, ''men det är bara för att du är hoppryttare'', kolla på vidion för F*N (förlåt för språket!) Kolla bara vad JAG , Kelly Elin Marie har jobbat med min ponny, Och när jag säger detta överdriver jag inte, för ca ett och ett halv år sedan fick vi hem ett sto som knappt visste vad gå på tygeln innebar, hon hade ingen styrka någon stans. Blir bara förbannad över dressyr tanter som inte ens sätt mig rida, och påstår att allt som händer, händer för att jag är hoppryttare? Dessutom är det tydligen inte bra att vara ponnyryttare neejneeej! Jag är fuc**** stålt över att jag hoppar, att jag vågar. Jag vågar bli räddd, jag vågar styra mot något som är ungefär lika högt som PONNYN jag sitter på. Jag våger rida ett random dressyrpasss för en grymt duktig dressyrtränare även då det BARA är jag som är så kallad ponny hoppryttare! PFT.. BAJS vad arg jag blir.! Se och lär era mesar till dressyr ryttare! (såklart inte alla är ''dumma''' eftersom att det finns så många duktiga innom dressyren!)
 
xoxo
//Kelly
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0