17 december

EN VECKA KVAR TILL JUL - WIHO!
 
Inte haft något speciellt att blogga om. Hästarna går ju lite då och då. Cindy och Palett har haft vila. Otto hade helvila för någon vecka men sen skrittas ut lite då och då. Puzzled har ju haft sin vila under sin tid när hon var skadad. Hon är under igångsättning men är inte alls sugen att rida på skridskorbana faktiskt. 
Så nu är meningen att alla hästarna ska sättas igång under jullovet och vara 100 igång till januari. Håll tummarna att allt går som det ska!
 
Förövrigt hade jag en jättego helg. Men när jag började bli frisk så kom det tillbaka under helgen. Så det går upp och ner. Men ska börja kolla på ny serie hade jag tänkt, tills PLL kommer ut igen, och vampire diaries. Tips??
 
Träffade bestie idag på bussen, Mi. Skulle vänta på bussen i Ingared och Jennifer väntade med mig. Men vi träffade på Mi, hihi ♥
Min pudding det där
xoxo
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Månriddare°M

assåå jag är sjukt söt?
lavjo

2012-12-17 @ 18:39:15
URL: http://linaochmi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0