30 frågor om mig

Pga bloggtorka gör jag något annorlunda. Mer kommer antar jag......
 
1. Fullständigt namn?- Jenny Matilda Wissén
2. Ålder?- 16 bast, 17 om ett halvår!!
3. Vart bor du?- Skogen dvs Ödenäs..
4. Husdjur?- 9 hästar, 2 hundar, 4 katter och 2-3 hönor..?
5. Födelsedatum?- 23 April 1996
6. syskon?- 3 små systrar
7. hårfärg?- Vet faktiskt inte, är brunhårig nu iallafall
8. ögonfärg?- Blå
9. längd?- 171
10. Favorit land?- LA var det första jag kom tänka på, ALLA länder där man går med shorts året runt!
11. Favorit färg?- Blå
12. Närmaste tjej vänner?- Har flera. Inga nämda inga glömda
13. Närmaste kill vänner? Samma som ovan
14.Är du singel eller i förhållande?- Singel
15. Tränar du?- Ridning, every day
16. Beroende av nått?- ehm, har drömmar om att bli rik och flytta till en storstad men har möjlighet till en stor lyxig gård med jättefina och jättedyra tävlingshästar som går höga klasser och jag är ägaren + ryttaren! haha...
17. Röker du?- Nej
18. Snusar?- Nej
SENASTE
19. Person du tänkte på?- Han i gossip girl, Ed Westwick

20. Person du pussade?- Min vovve om hon går som människa (xD) men jag fick massa pussar av besti, Mi...
21. Gången du grät?- Jag är stark än så länge
22. Person/personena som såg dig gråta senast?- Kelly tror jag
VEM
23. Vill du krama nu?- Ed (ovan) och en secret + mina underbara hästar!!
24. Träffade du senast?- Förutom min familj och deras vänner..? Min kusin
25. Får dig på bäst humör?- Mina hästar såklart & när folk är glada och gör impulsiva saker.
26. Vet mest om dig?- Ingen vet allt men skulle gissa på att Anna,Siri och Mi vet mest just nu
VAD
27. Gör dig glad?- Pållarna och mina vänner
28. Gör dig ledsen?- När jag tänker på Ubbe
29. Ångrar du i ditt liv?- Nej, faktiskt inte. Blir bra historier senare i livet
30. Har du svarat ärligt på alla frågor nu?- Om jag har!
 
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0