BAJSBAJSBAJS

Fan fan FAN!
Asså jag kan seriöst inte hålla koll på mina kännslor längre? Jag går från ARG-LEDSEN-DEPPIG-GLAD så går det så 24/7? Jag kan inte bara vara lixom?.. Säger saker jag inte menar och gör saker jag inte vill göra? Som idag, jag gjorde läxor helt normalt.. så tog jag en kort paus och kollade på en blogg.. såg att de hade ett finare rum än jag? (inget speciellt, bara ''finare'') Jag kollade mig omkring,.. började störtlipa.. VADFAN? fick ''ryck'' drog ner allt som hade med hästar och göra.. tog bort alla kläder från golvet och bara lämnade det kantigt och tråkigt? .. herre... Så bloggen? Ni får anntingen läsa depp inlägg eller JIPPIIII inlägg, OKEJ? Kan inte bjuda på mer.. nu vet ni..
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0