Började fantastiskt - slutar på noll

Duvet precis hur du ska bryta ner mig. Jag sitter och gråter för det du precis sa, det är fan inte okej. 
Hur vet du ens min svaga punkt? Du om någon borde aldrig peka ut fel på någon människa, för det är DU som har felen. 
 
Varför tar jag ens åt mig? Varför lyssnar jag på dig? Finns ingen mer omogen idiot som dig, ja. Jag var tvungen att skriva det så alla ni som läser detta faktiskt förstår att jag är helt knäckt. Jag hoppas att detta löser sig och att du får skit för detta för jag har faktiskt inte gjort något, ingenting. 
 
Detta bevisar återigen att du har självförtroende 0, det förtjänar du. Kom ihåg att  J A G   H A T A R  D I G 
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0