börjar seriöst störa mig på....

... Västtrafik som inte kan sköta sina jobb!!!!! 
Idag när jag slutade skolan skulle jag ta tåget kvart över tre till lödöse. Men när jag ska gå av så stannar aldrig tåget utan bara åker förbi. Jag och minst 15 till skulle av där och fick åka till nästa hållplats som var i Trollhättan? Där fick vi först stå en kvart ute i -10 grader där vi fick besked att vi skulle ta tåget som gick tjugo över fyra. när klockan blir tjugo över fyra säger dom att tåget är 5 minuter försenat, sedan efter det ytttligare 5 minuter försenat. När vi äntligen ska gå av så missar vi bussen pga av förseningarna med tåget. När vi går av bussen står en snäll buss-chaffis som skulle en sväng till Älvängen, och sedan tillbaka till lödöse.. då skulle vi alltså få vänta i lödöse i ca 40 minuter.,,, han säger åt oss att vi fick åka med så vi slapp sitta ute!
2 fu**ing timmar tog det hem när det egentligen bara ska ta 45 minuter? MEN SNÄLLA? :SSS

Inte min dag helt enkelt! Nu ska jag ilf ner till stallet och fixa! 
PUSSHEJ!
Saknar mitt hår :(
xoxo
//kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0