CHACHA

 
Hej alla goa!
Vaknade kl 14:06 EXAKT! F*n ta mig! ska snart till stallet, Rojsan vilar idag så hon får hon vila upp sig lite. Imorgon ska jag upp tididigt, -RIDA- stenhårt ridpass med studs, så att hon får styrketräna lite!  Sedan ska jag kanske till gbg och träffa kompis!iktiJag har nu bestämmt mig(tror jag??) Vi SKA sälja Prinsen,d et vet ni? Men jag ska verkligen satsa detta året.. ska framförallt hoppa eliten med Rojsan, och försöka kvala ill 130. Prinsen skall hållas igång RIKTIGT så om Rojsan blir halt eller något har jag en ponny till. (så klart kommer hon inte det!) Men ilf prinsen ska bli fin, riktigt fin. Han skall kvala till MSVB och chansen att hoppa det innan vi säljer han. Det betyder att jag kommer få jobba stenhårt eftersom han absolut inte är en lätt ponnyhäst! he he ...
Nu ska jag gå till amanada! I regnet.. PÅ isen... FAN!
 
haha
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0