DOM BÄSTA!!

Han kan han med!!!
ph: Från dagen's höjdhoppning! -Bilderna tagna från film, därmed kass kvalite!-
 
Idag gjorde vi det! Förra rekordet var att VÅGA hoppa ett hinder på 140cm men peta, idag VÅGADE vi, och KLARADE! No ploblems! 
Prinsen överaskade mig mycket idag, han klonkade i många språng och på första försöket i 140cm så total rev han, jag skärpte mig och vi bara FLÖG över! Helt amazing! 
Så nu blir det markträning, och styrketränig OCH komenationsträning! Dom ska vara i topp, och det skall jag se till! 
ALLTSÅ båda ponnysarna hoppade faktiskt 140cm och KLARADE det! :D stålt ägare? JAAAAA!
 
Nu har jag lov och därför jag updaterar så sent (för att jag kan? he he he)
 
aja xoxo
//Kelly
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0