FUCK IS

Förlåt för rubriken. Men är såå trött på isen. Det är fan glashalt ute och jag är superdupermegataggad på att trimma hästar, det är riktigt galet hur mycket jag vill trimma! Men det får vänta en stund till. Hästarna ska komma igång, efter isen har försvinnit för gott!
 
Hej förövrigt :)
Slutade skolan idag och har nu LOOOOOV! Så imorgon ska jag sova en stund och sen gå ut och fixa stallet. Ska städa och mocka så allt är klart. För att sen bege mig ut på en ridtur. Väljer att rida i skogen nu, trotsa älgjakten med reflexer, för nu är jag riktigt sugen på att rida. Så just nu känner jag att jag hellre rider 20 minuter än ingen alls. För vägarna är som sagt isgata och jag tänker inte riskera hästarna, för även om de har broddar ute så är de bambi på halis. Så imorgon förhoppningsvis så blir det ridtur, wiho!
 
Idag var jag i skolan i 40 minuter och åt pepparkakor och drack julmust. Var snäll mot min kära vän och hämtade hennes nycklar som någon annan i klassen hade tagit så lämnade dem. Åkte med Jennifer hem och ja, snackade lite goja :D
 
Nu ska jag kolla på Gossip Girl som har blivit min nya drog, har ju 8 säsonger att titta på :)))
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0