Har knappt hunnit blogga

Red ut Otto imorse. Fick rida han i skogen då det var isgata på vägen.. Han skötte sig trots våran diskussion hur man skulle gå över en liten vattenpö... Puzzled får inte ridas i skogen än så hon får vänta tills imon. 
Fick även rida Zack då han dummade sig med Emily. Men han var jättefin när jag red han!
Fixade stallet och gjorde klart allt. Skulle med halv ett tåget från Alingsås. Förresten hann jag precis på innan dörren stängdes...

 
Hahahahah, söt!
Men skulle till Allum med min kusin och shoppa upp våra presentkort vi fick utav mormor :) 
Hittade lite fint till nyår som är snart och även lite smink som behövdes. Min syster vill inte att jag tar hennes när mitt är slut, så jag var duktig och köpte nytt. Kom hem vid halv 6 och hjälpte till att med att sko Otto och Palett fram. Så nu är det Palett bak och Cindy fram. Älskar att hästarna drar av sig skor..
 
Fina Palett fick ett superfint nytt vintertäcke. Så bytte täcke och friserade henne lite. Nu ska jag blogga lite till innan jag säger godnatt för idag!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0