Intressant?

*Jag har ett fult skratt
*Jag har INGENANING om vad jag vill bli efter skolan
*Att jag ibland undrar om jag har någon att prata om allt
*Jag gillar folk som luktar gott.
*Jag är beroende av VAMPIRE DIARIES, helt otroligt hur mycket jag gillar den!
*Jag äter fruktansvärt mycket godis
*Vill aldrig bli över 21
*Vill bli en vampyr, bara för att Vampire Diaries är så bra
*Vill bli något stort inom ridsporten
*Har fantastiska hästar som betyder oerhört mycket
*Jag gillar nästintill all musik. 
*Jag ändrar mig efter vem jag är med, men är trots det oftast samma. (ni vet att man ändrar språk osv)
*Blir jag inget inom ridsporten kommer jag bli en shoppaholic inom allt
*Jag vill gifta mig rik med en man jag älskar
*Men om jag inte får en rik man utan än jag bara älskar, tar jag han ovavsett vad!
*Att den sista punkten kommer nedan
*Jag kommer alltid, verkligen alltid älska mina hästar. Älskar dem tills jag dör och ännu mer. Om de hade förstått vårat språk och kunnat svara så hade jag sagt att jag älskar dem varje dag tills den dagen jag dör.
/Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0