Känslan!

Fotograf: Emma Lorentzson.
 
Känsslan som jag har just nu- helt amazing!.- Det deepshit inläget på den andra bloggen verkligen gjorde det. Den tunga klumpen bara försvan lixom. Nu vet jag vad jag vill och hur jag ska göra det. 2013, my year- PÅ RIKTIGT!-
 
Rojsans pass har gått så himla bra efter att hon vilat lite hit och dit, mycket posetiv och villig till att arbeta.Eftersom att jag är på so himla glatt humör smittas det av på Rojsan och det går jätte bra. Okejokej nu skall jag inte säga att vi är fläckfria, men hon är nog bättre nu än vad hon var för några veckor helt enkelt.(i dressyren!) Jag satsar på att inte ha henne för ''fin'' i formen utan väldigt mycket på att vara låg, låg låg låååg. På det sättet stärker jag henne. Hon måste bli bättre i galloppen, och för att kunna det måste hon bygga både rumpa och rygg. SÅÅ KLART hon har både rumpa och ryggmusklar(tom en litet hjärtrumpa ^^) men mer bör hon för att kunna hoppa de höga hindrerna! ;)
 
 
xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0