Klockan är 4...

Somnade vid halv tio och vaknade 3. Vart vaken i en timme... Det är som att min kropp är inställd på att bara sova jäkla 6 timmar, inte första gången det blit såhä - nästintill varje natt! 
 
Den här veckan händer det lite roliga saker faktiskt. Idag ska jag röra på hästarna, även imorgon och resten av veckan såklart. Men på onsdag är det Elitträning med min klubb, Nääs. Men eftersom Puzzled inte är igång med hoppning eller liknande än så går mitt hjärta den träningen, Otto.
 
Påtal om Otto, han har vart jättelurvig ska egentligen bara ta det lugnt med det får han helt enket efter den här träningen. Men rakade han igår och jag själv har aldrig rakat, min mamma har gjort det sen jag var liten. Otto har aldrig blivit rakad men jag lyckades faktiskt väldigt bra och Otto betedde sig som han inte har gjort något annat. :) 
Tyvärr la ju den äckliga maskinen av, den tog inte så han har ingen vacker rumpa men den fixar vi imorgon!! 
 
Nu ska jag ta något att dricka för att sen sova 1 ½ timma tll..
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0