När ska det har ta slut??

Jag var verkligen jättetrött efter jag fixat stallet och ridit Otto som förövrigt var så jäkla fin idag, usch va han är bra!
Somnade någongång vid 7, sista gången jag kollade på klockan iaf. Men jag vaknade vid 1 och sov fortfarande bara 6 timmar!!!
Vad i helvete liksom?
Blir så sur, behövde plugga och allt. Har prov imorgon och har inte ens tittat i boken ja, detta känns som en bra början. Nu är klockan 3 och jag har vridit och vänt mig, stirrat upp i taket men inte kunna somna. Den andra timmen har jag bara vart vid datorn och inte gjort något alls. Så antar att jag sätter mig och pluggar nu för jag har nog aldrig vart såhär pigg, toppen Jenny, underbart!
 
Såhär såg mitt hår ut igår... Idag ska vi även simma och jag kommer vara såhääär trött ikväll -.-
/Jenny

Kommentarer
Postat av: emma

FUL

Svar: du med
Kelly & Jenny

2012-12-11 @ 13:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0