Sista för dagen

Detta blir den sista, lovar och svär!

• 12 DAGENS

1. Klädsel: Mysbyxor och gositröja

2. Smink: Inget

3. Frisyr: Uppsatt

4. Låt: Bruno Mars - Marry you & Young girls

5. Vill ha: Pengar,vara känd och att mina drömmar ska komma i uppfyllse

6. Drog: Mina hästar!

7. Saknad: Twixy, Bart, Ubbe och mina vänner!

8. Köp: Kanelbulle

9. Humör: Hungrig och trött hahaha

10. Godis: Surt

11. Tanken när du såg dig själv i spegeln i morse: Looking good :P

12. Dagens vän: Det får väl vara Jennifer som smsa mig idag <3

 

• 11 HAR DU:

1.Ett förhållande: Nej

2. En bästa vän: Ja, men inte bara en.

3. Haft ett seriöst förhållande: Ja

4. Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, en kille asså ;)

5. Blivit kär vid första ögonkastet: Tror icke det

6. Fått ditt hjärta krossat: Ja..

7. Haft ett one night stand: Nej.

8. Skrikit åt en lärare: Oups, ung och dum

9. Sagt något och sedan ångrat dig: Beror väl lite på. Det var bra gjort men ville inte sagt det osv

10. Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja, busig :)

11. Några smycken som kostar över 1000 kr: Nej, såvida någon inte har köpt det till mig...?  


• 10 SISTA:

1. Personen som sms:ade dig: Mamma <3

2. Personen som du kramade: Min lillasyster Fanny :)

3. Peronen som ringde dig: Bästi, Mi!!!

4. Personen som du ringde: Mamma 

5. Personen du sa ‘jag älskar dig’ till: Mi, när världen skulle gått under ;)

6. Alkoholdrycken: Öl / Cider

7. Bilfärd: Hem från Alingsås

8. Filmen du såg: Soul Surfer

9. Gången du grät: Still going strong

10. Måltiden: KEBABPIZZA

 

• 9 FÖRSTA:

1. Bästa kompis: Jag var populär ..;)

2. Bil: Har inge bil ;(...

3. Kärlek: Oskar

4. Förhållande: Oskar, det första seriösa typ (3an)

5. Husdjur: Hund/Katt/Häst/Hönor/Anka - minns inte vilket av dem som var först

6. Semester: Danmark(haha)

7. Jobb: Småjobbat lite överallt men om man ska gå som första ordentliga är Hemsjö Hundpensionat och i Vårgårda

8. Piercing: Öronen

9. Konsert: Har jag ens vart iväg på sådant..?

 

• 9 SKULLE DU:

1. Våga hoppa fallskärm: YOLOOO

2. Våga hoppa bungyjump: Jaa, bara inte linan går av.

3. Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Inte i ansiktet/huvudet

4. Kalla dig själv lycklig: Jodå, det kan jag faktiskt

5. Hellre ta bilden än vara med på den: Ja, eller vara med och göra en grotesk min

6. Kunna gråta över en kille: Ja, skulle jag kunna göra. Vänner, kärlek, familj

7. Kunna gråta över en tjej: Mina vänner och familj

8. Ljuga för någon: Ja

9. Kunna springa 50 mil: Är det ett skämt? Klart jag kan....

 

• 8 VAD:

1. Gör du just nu: Svarar på de här kassa frågorna, musik

2. Ska du göra imorgon: Rida häst

3. Säger du till dig själv när allt känns svårt: Säger aldrig något. Tar mig i kragen och gör det bara

4. Har du med dig in på bion: Godis/Snacks/Dricka och vän

5. Är det för färg på dina byxor: Gråa

6. Är det för väder hos dig just nu: Ishalka, snö, kallt + varmt

7. Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Utseende, sad but true

8. Skulle du göra om du vann på lotto: Lagt undan hälften av pengarna på kontot och shoppat loss med resten

• 7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Strumpor

2. Mysbyxor

3. Trosor

4. Bh

5. Linne

6. Gositröja

7. Tofs i håret...

 

• 6 BLANDAT:

1. Är du blyg inför det motsatta könet: Beror på vem och vem jag är med

2. Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 år

3. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja :D

4. Använder du huvtröjor: Ja, nästan all the time här hemma

5. Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: OHJAA

6. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda

• 5 VAL:

1. Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång

2. Sommar eller vinter: Sommar!

3. Vilken ålder har varit bäst hittills: Alla åldrar är bra, bara när det gäller mig ;)

4. Sova på sida, mage eller rygg: Sida/Mage

5. Kramar eller kyssar: Både och

 

• 4 JAG GILLAR:

1. Vara med mina vänner

2. Rida häst

3. Festa

4. Skratta

 

• 3 JAG GILLAR INTE:

1. Regn

2. Falska människor

3. Att det inte är någon tävlingssäsong just nu

 

• 2 VAL:

1. Vadå?
2. ?hahahha

• 1 JAG ÄLSKAR:

1. Att veta att yolo stämmer och gör att man kan göra något helt galet och bara må bra :)

/JeNnY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0