Sol, vinter osv..

 
hejhej ska inte sitta vid datan idag, men kännde att jag behövde updatera!
Idag är det 1 December :O 12 dagar kvar tills min systerdyster blir ''vuxen'' (18) HERRE vad tiden går! Ilf, det komemr komma ett bomb inlägg förhoppningsvis då på hennes födelsedag den 13:e (lucia I know!)
 
JUSTE !!
För alla som inte visste! Vi kommer ha ett Luciafirande på stallet, den 16:e december. Där bland annat det komemr vara lussetåg till häst, kadrilj och massa mer! Jag och div 1 laget i ponny kommer visa upp/tävla i omhoppning NAJS! Dett vill ni INTE missa!!!
 

NU ska jag dra till stallet!
love u!
JUSTE- kan denna funka till en Ryttargala? :D med ett par höga svarta pumps?
 
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0