tjo-breeee

Saknar min polliis :(
Har inte ridigt på säkert fem dagar? WTF? .. haft två prov och det har varit alldeles för kallt helt enkelt :(
Idag ska jag rida henne! WOOPWOOP! 

Galloppera av henne och bara ha kul! Hon har haft en liten brejk nästan? :S
Imorgon blir det mjukgörande- JUSTE natta fyller vuxen imorgon också! (18) najsNajs!
Fredag blir det ''hoppning'' --> Markarbete! 
Lördag vila tror jag? 
Söndag Luciauppvisning där DIV 1 laget kall ha uppvisning där vi tävlar mot varandra i omhoppning! Förra året van Fanny över mig med en sekund med sin snabba lilla C-ponny... detta året blir det andra bullar ^^ HAHA
 
Nu ska jag dra mig!
PÖSS!<3
 
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0