60 frågor

Snodde denna från en söt vän, MI!<3

1. Vad är ditt mellan-namn? Matilda

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? EHM, jag hade inte vart samma Jenny. Så inget annat.

3. Är du i ett förhållande nu? Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?-

5. Vem var du tillsammans med sist? Vill inte gå ut med namnet.

6. Får man fråga varför det tog slut? Jag var världens lyckligaste! Medans han höll på med flera pers.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? ja

8. Vem vet mest om dig? Finns några få. Ni vet vilka ni är <3

9. Vad gör du på fredagskvällar? Allt möjligt. Vänner, Hästar mm.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? OJ, flertal

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? Nej

14. Röker du? Nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? JA

17. Hur mår du idag? Uppochner

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag var jordens mest lyckligaste tjej!

20. Bästa minnet från sommaren? Vänner, tävlingar.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Danmark

22. När var du där? Flera årsen

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Sist jag kollade ja :)

25. Om nej, vart kommer du ifrån?-

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? I don't care

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ohja

28. Sköter du skolan? Jag har mina ljusa stunder ja.

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Bättre än i 8:an iaf.

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Spanska, Svenska och Slöjd

32. Har du fått ig på ett prov? HAHAH, ja.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Somsagt, har mina stunder i livet.

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? En heldel

36. Vilken va den värsta tiden då? Inget jag går ut med här

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Keep that tooo myself

39. Har du haft sömnproblem? Nope

40. Hur ofta gråter du? När det behövs

41. Vad gör du när du mår dåligt? Dum som man är sätter man på downmusik.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Olika, men till Amandabästis.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ehm..

44. Vilken klass går du i nu? 9C

45. Vilken skola? GA

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja

48. Är du stolt över dig själv? Har inget att vara stolt över

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Min dåliga humor

50. Vad får du ofta komplimanger för? Min ridning, utseende, hur jag är som person.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Försöker gör man alltid

52. Cider elller öl? Cider

53. Har du några talanger? Nej, inga jag kan komma på? :)

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? NJAEE

56. Vad står det i ditt senaste sms? Okej, puss <3

57. Hur lång är du? 172?

58. Hur mycket väger du? Säger ingen exakt. Men mellan 50-60

59. Vilken storlek har du på kläderna? Olika

60. Har du svarat ärligt på alla frågor? Nej!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: amanda

aw, deepshit är något vi snackar ofta...

men ang. att du inte har något att vara stolt över, TA EN JÄVLA TITT PÅ DINA HÄSTAR KVINNA, RÄKNA DINA ROSETTER, VINSTTÄCKEN OCH ANTALET KLASSER DU KLÄTTRAT MED HÄSTAR GENOM ÅREN, har du inget att vara stolt över fortfarande? pfft... we all know the answere <3

2012-02-15 @ 22:35:54
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/
Postat av: Mi Månriddare!

du har massor att vara stolt över baby <3

underbar hela du!

2012-02-15 @ 22:41:33
URL: http://mimanriddare.devote.se/
Postat av: Mi Månriddare!

du har massor att vara stolt över baby <3

underbar hela du!

2012-02-15 @ 22:41:33
URL: http://mimanriddare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0