Allt och lite till

Som ni säkerligen vet är mina känslor lite uppochner pga Ubbe. Det är jobbigt, ingen vet ju om det i skolan då jag inte går och skriker runt det. Så jag går lite sådär tyst för mig själv och undrar folk så kommer jag på en annan ursäkt. Men jag har läst inlägget som Kelly skrev senast och något jag verkligen fastnade för var det citatet; ''När man stänger en dörr , öppnas en ny!''

För den är så klockren. Det är verkligen sant! Man klämmer ett finger eller två men dörren öppnas och något nytt kommer in. Så jag antar att det bara är att fightas mot sorgen!

Men förövrigt så har jag longerat Ubbe. Utan inspänning, lyssnade riktigt bra på mina kommandon. Bröt av, gjorde halt, galopp mm. Gick sen lite på vägen och han hängde efter. Stannade jag stannade han!

Ändra fick vila, fööör kallt. HUUUR många minusgrader som helst så mamma sa att de kunde vila. Imorgon åker jag till Siri. Kommer hem tidigt på Lördagen för att fixa hästarna! :)


/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0