Deepshit innan ja

Fortfarande lite deppig för tidigare inlägg. Men gör ett försök till att skriva ner kortfattat om dagen.
Dagen rullade på och hade SO prov sista lektionen som gick helt OK. Slutade tidigare och mötte upp Bästis, Amanda! (http://amandaliljevall.blogg.se) Hängde med henne till stallet och träffade Catania och fixade lite. Sen när Amanda red så gick jag bredvid. Vi gick till tåget och jag tog tåget till Alingsås igen. 4:a bussen hem och fick gå hem då Mamma och Emily. Emily fick ta min plats för Anna idag då Zack inte har några framskor.

Men skrittade ut Palett och Ubbe. Nu snöar det ännu mer, usch!
Ska kolla lite grejer på datorn innan jag ska sätta på en bra film. Godnatt och sov gott!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0