Finally slow down

Var på GHS idag. Träffade massa roliga och goa människor. Men köpte absolut ingenting förutom mat..
Jag hade inget behov av något så.. Vi kollade på speedhoppning, agility, ponnystafett och även fjordingar. Duktiga världsryttare red olika grenar på fjordhästar. UNDERBAR underhållning, helt klart!!

När jag kom hem så red jag ut Otto en snabbis. Gick in och kollade på Världscupen, synd för svenskarna men bra rundor iallafall. Gick sen ut och red Ubbe en tur. JESUS vad fin han var. Jättemjuk och följsam. Halter och skänkelvikningar satt som en smäck. Tog in hästarna i det lilla stallet och stod och borstade de en lång stund. Nu är jag inne och har käkat mat. Nu film!

Bilder på vad jag har köpt kommer förhoppningsvis imorgon!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0