Finish


Har nu ridit Ubbe,Zack,Cindy och lite på Palett.
Zack red jag mycket tempoväxlingar, avbrott, galoppfattningar, volter och bommar. Han skötte sig väldigt bra. Vill tillägga att jag red barbacka!!
Fick rida Cindy i grimma (barbacka) Hon var redan uppvärmd då hon hade joggat runt i paddocken när jag red där med Zack. Gick över några bommar och hoppade ett litet räcke.
Ubbe red jag också i paddocken men jobbade lite mer att ställa han ordentligt över en nedlagd bom som han hoppade som det vore 1.10! (jag överdriver inte)
Men han gjorde det riktigt bra. My red Palett samtidigt som jag red Ubbe.

Nu har jag hjälp min syster med skype så ska dra mig bort. Vet inte hur mycket uppdatering det blir men det märker vi. Ska packa nuuu, heeeejdå!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0