GAAAAAH

ÅHH, orkar inte med folk egentligen. Inte alla människor men de som ljuger rakt upp i ansiktet. De som lovar en massa grejer och sen bryter löfterna och gör precis som dem vill!
Jag är verkligen så jävla sur. Jag vill hänga ut namn, jag vill hänga ut personer. Usch, jag hatar verkligen folk som gör såhär.

Jag trodde allt skulle bli riktigt bra. De lovade så mycket, det skulle bli bra där och där. Men nejnej. Nu leker vi en ny lek efter deras regler = inga regler. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mina känslor och jag kan inte berätta detta för någon. Det kommer bli så mycket frågor om jag publicerar detta! Men jag håller tyst och skriker av ilska hemma istället.

Vill bara slå ner dem. Eller nej, inte slå dem. Slå dem med mina ord, de träffar bättre. Jag fattar inte varför jag gratulerar såna folk, kanske för att jag alltid vill att alla ska lyckas? Eller för de falska människorna har min ägodel som de missköter helt totalt?
Anledningarna är många men alla har samma koppling - falska människor. Lögn efter lögn, löfte efter löfte. Någonstans tar det stopp men inte för såna här människor. Varför kan de inte hålla sitt löfte till mig? De lovade, de svor på att de skulle göra allt bra!

MEN VET NI VAD, GÅ OCH SMÖRA FÖR NÅGON ANNAN. DETTA VAR DROPPEN!!

/EN SUR Jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Månriddare!

Jenny, underbara du!

smsa mig eller något, pusspådig sötan <3

2012-02-15 @ 21:13:29
URL: http://mimanriddare.devote.se/
Postat av: Jennifer

Du är så sööt när du är sur <333

2012-02-15 @ 21:59:45
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0