GBG HS

Nu närmar det sig med stormsteg till GBGHS. Jag själv ska bara gå på Torsdag med min fina vän Amanda och sen med familjen och några till på fredagen.
Och förr har jag alltid haft något att köpa men inte nu. Nu vill jag bara köpa lite små grejer. Så det kanske blir en billig helg för mig trots allt. Men det jag ska kolla på är iallafall;

* Bling pannband
* Schabrak
* Ridhjälm
* Hoppspö

Sen tror jag det inte är något mer. Har liksom allt jag behöver. Men blir förmodligen en impulsiv shoppning på plats.

Inga äkta swarovski pannband ska jag köpa. Det svider för mycket i plånboken om jag ska lägga så mycket pengar på en liten grej. Så det blir fake som jag tycker är minst lika bra förutom att de glittar mindre inomhus, men so what?

Och ridhjälm... Allt annat än sammethjälm och uvex. Sen kanske det inte blir någon hjälm alls men man ska alltid önska sig :) Får förmodligen med mig 385934 strumpor hem, en traditon nuförtiden!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0